Superhost! Giveaway

January 30, 2022

 

Bismillah.

klik gambar untuk ke link giveaway :))


Macam ada aku sebut sebelum ni, aku dah lama tak join giveaway. Pastu tadi aku klik-klik blog yang aku biasa baca, kut-kut la ada giveaway ke apa. Then terjumpa la dengan blog2shout ni. Giveaway dia memang mantulsss hadiah dia buat mata aku bersinar bling blingsss gitcheww


Syarat pertama dia suruh tulis benda-benda murni. Heh aku tak reti faking words so here goes my attempt at murni thingss

Semoga sis yang anjurkan giveaway ni dimurahkan rezeki yang halal dan sihat sentiasa :)

Syarat kedua, done subscribe dan tengok vids. Sis ni memang jenis lasak eh.

Syarat keempat, aku teka dia berasal dari Kedah hehe. Cayala cakap aku, memang Kedah punyaaa.


Kepada yang join, all the best dan semoga aku menang!!


You Might Also Like

0 comments