GIVEAWAY ELLY MATIN

January 30, 2022

 

Bismillah.


sila klik gambar untuk ke link giveaway :)


Alrightyy geng. Sebenarnya lama dah aku tak join giveaways haha. Last, maybe masa sekolah menengah. So semalam aku terjumpa la giveaway by Sis Elly Matin, pastu aku buat keputusan why nott kannn. 

Btw thank you Sis Elly for holding this giveaway :)))

Target aku untuk tahun 2022 takdelah banyak mana. Dah lama aku tak buat goals dan azam tahun baru. Tapi tahun ni aku buat, sebab aku decide nak bangkit daripada tahun 2021 yang full of shtz.


1. Get good grades every sem. Aku tahu level aku, so aku tak harap 4 flat pun. Aku cuma berharap at least, 3.5 dan ke atas. Tapi prefer 3.7 ehehe

2. Derma darah sekurang-kurangnya 1 kali. Tahun lepas aku pernah cuba nak derma darah, tapi brader tu cakap berat kena at least 45 kg. And yeah, aku below that. So tu jugak menjadi punca mengapa portion nasi aku bertambah setiap kali makan. I'm tryina gain weight here okeysss

3. Baca 20 buah buku termasuk buku bukan fiksyen. Unfortunately, I am not a good fan of non-fics. They bore me on the first page T,T. Tapi aku tahu yang buku non fics ni bagus untuk majukan minda, tambah pengetahuan blabla etc so I HAVE TO FORCE MYSELF I GUESS.


Tu je goals 2022 yang boleh aku kongsi hehe :P So apa goals korang? 


You Might Also Like

0 comments