Pengenalan

August 01, 2020




Bismillah.




Pertama sekali, saya ingin mengucapkan terima kasih kerana sudi menjengah blog saya yang tidak seberapa ini. Segala waktu yang anda peruntukkan untuk membaca blog picisan ini amatlah saya hargai. Mudah-mudahan kita semua dapat beroleh manfaat sedikit sebanyak.

Yang kedua, ingin saya jelaskan di sini bahawa blog Masayume ini ialah blog lama saya, ditulis ketika masih di bangku sekolah. Segala entri yang lama telah saya padam, dek kekurangan kosa kata dan gaya bahasa yang kurang sesuai. 

Tujuan saya menulis kembali adalah bagi meningkatkan penguasaan saya dalam bahasa, selain turut bertujuan berkongsi pandangan dan ilmu. Juga, sebagai nota dan rujukan kembali untuk mengingati apa yang telah dikongsi.

Semoga Allah merahmati kita semua.

You Might Also Like

0 comments